Infolinia dostępna od poniedziałku do czwartku 8:00-16:00 oraz piątek 8:00-15:00

Na e-maile odpowiadamy od poniedziałku do czwartku 8:00-16:00 oraz od piątku do niedzieli od 8:00-15:00

Darmowa dostawa już od 100zł

INFOLINIA
32 431 04 09
Tytuł strony BG

NAJCZĘSCIEJ ZADAWANE PYTANIA

    Gorabbit > NAJCZĘSCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Chcemy, żebyś znalazł u nas wszystko czego potrzebujesz i to w możliwie najszybszy sposób.
Wiemy, że podczas poszukiwań możesz mieć do nas kilka pytań, dlatego chętnie ułatwimy Ci zakupy. Sprawdź listę zagadnień poniżej i wybierz to, które Cię interesuje.

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Aby przyspieszyć proces zakupu i uniknąć jakichkolwiek nieporozumień, zamówienia są składane za pośrednictwem naszej strony internetowej. Doradcy telefoniczni służą informacjami związanymi z produktami i ich kupnem.

Jak szybko dostanę zamówione produkty?

Zwykle kurier pojawia się u klienta w ciągu dwóch dni roboczych od wysyłki.

Dlaczego ceny mogą ulec zmianie?

Kiedy producent czy dystrybutor zmienia cenę hurtową towaru, wpływa to na jego cenę w sklepie internetowym. Zdarza się także, że cena ulega obniżeniu, gdyż znaleźliśmy tańszego dostawcę.

Czy wszystkie towary z oferty są dostępne?

Na stronie produktu znajduje się informacja o tym, czy towar jest dostępny, trudno dostępny czy niedostępny.

Kto pokrywa koszty dostawy?

Realizujemy darmowe dostawy wszystkich zamówień o wartości powyżej 240 zł. W przypadku zamówień o wartości poniżej 240 zł koszt przesyłki wynosi 5 zł.

Co zrobić, jeśli towar okaże się niezgodny z zamówieniem (np. inny model, rozmiar, liczba egzemplarzy)?

W takim przypadku należy skontaktować się z nami, wysyłając e-mail pod adres pomoc@gorabbit.pl.

Jaka firma kurierska dostarcza zamówiony towar?

Towary są wysyłane za pośrednictwem firmy Inpost Kurier lub usługi Inpost Paczkomat. Sposób wysyłki można wybrać przy finalizacji zamówienia.

Czy możliwa jest wysyłka poza terytorium Polski?

Wysyłka zagraniczna jest możliwa, ale wymaga ustalenia szczegółów z konsultanten z call center. Prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia online.

Co zrobić, jeśli przesyłka jest uszkodzona?

Przede wszystkim stan produktu należy sprawdzić w obecności kuriera, a w przypadku uszkodzenia sporządzić protokół reklamacji wraz z nim. Wówczas kurier zabierze paczkę i rozpoczniemy procedurę reklamacyjną. Jeśli uszkodzenie produktu wyjdzie na jaw później, należy zrobić zdjęcia produktu, uzupełnić formularz reklamacji na naszej stronie i przesłać go wraz z załączonymi fotografiami. Skontaktujemy się w sprawie dalszego postępowania.

Co się stanie, jeśli nie będę w domu, gdy pojawi się kurier?

Kurier podejmie drugą próbę doręczenia przesyłki następnego dnia. Jeśli i ona się nie powiedzie, paczka zostanie przekazana do najbliższej centrali i będzie możliwa do osobistego odbioru w określonym przez firmę kurierską terminie. Jeżeli nie zostanie odebrana, zostanie zwrócona. W celu omówienia możliwości dostawy w innych godzinach lub pod zmieniony adres prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą kurierską.

Czy możliwe jest wybranie dostawy pod inny adres niż ten podany w profilu użytkownika?

Tak. Inny adres wysyłki można wpisać podczas składania zamówienia.

Co zrobić, jeśli po zamówieniu produktu okaże się, że podałem błędne dane do wysyłki lub faktury?

Prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny z naszym konsultantem.

Czy możliwy jest odbiór osobisty zamówionego produktu, np. w serwisie samochodowym lub innym punkcie?

Dostępna jest jedynie wysyłka kurierska.

Czy wystawiacie fakturę VAT? Jak otrzymam dowód zakupu?

Wystawiamy faktury. Dowód zakupu – fakturę lub rachunek – przesyłamy od razu po zrealizowaniu zamówienia na e-mail.

Czy będę informowany o postępach w realizacji zamówienia?

Wyślemy na e-mail wiadomość o przyjęciu zamówienia. Firma kurierska poinformuje drogą mailową o przyjęciu towaru do wysyłki. Przesyłkę można będzie śledzić na stronie firmy kurierskiej.

Kiedy sprzedawane przez GoRabbit opony zostały wyprodukowane?

Data produkcji jest widoczna na stronie opony – znajduje się na końcu nazwy produktu, jeśli opona liczy więcej niż dwa lata. Jeśli na stronie produktu nie ma daty, opona została wyprodukowana nie dawniej niż przed dwoma laty.

W jaki sposób pakowane są opony i felgi?

Opony są bez opakowania, Felgi są w oryginalnym kartonie od producenta.

Jak przebiega proces reklamacji zamówionego towaru?

Dokładne informacje są dostępne na podstronie „Reklamacje”.

Czy jeśli kupię jednocześnie opony i felgi, otrzymam je zamontowane i wyważone?

Taka usługa nie jest jeszcze dostępna.

Z jakich form płatności mogę skorzystać?

Umożliwiamy płatności kartą lub przelewem online oraz wysyłkę za pobraniem.

Dlaczego przy niektórych produktach podana jest data produkcji?

Ze względu na to, że niektóre produkty mogą mieć datę ważności.

Kiedy mogę zwrócić zamówiony produkt?

Przyjmujemy zwroty nieużywanych produktów w oryginalnym, nieotwieranym opakowaniu. Przesyłka zwrotna jest realizowana na koszt klienta.

Skąd pochodzi towar w sklepie GoRabbit?

Każdy produkt pochodzi albo bezpośrednio od producenta, albo od jednego ze sprawdzonych dystrybutorów. Kraj pochodzenia można sprawdzić na etykiecie dołączonej do towaru.